IVM DE CORONA MAATREGELEN IS ONZE FYSIEKE WINKEL GESLOTEN - ER WORDT BEZORGD, AFHALEN KAN OOK -- LEES EERST VERDER

Veel gestelde vragen

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
In Veenendaal bezorgen wij van dinsdag en vrijdag. In de buitengebieden wordt er op dinsdag en vrijdag bezorgd. Pakketjes voor Postnl worden op maandag tot en met vrijdag bij de Post aangeboden.

Welke plaatsen vallen onder "de buitengebieden"?
Wij bezorgen in Maarn, Woudenberg, Scherpenzeel, Renswoude, Ederveen, Ede, de Klomp, Bennekom, Wageningen, Rhenen, Elst (utr) Leersum en Amerongen. Hiervoor geldt nog steeds de minimale ordergrens van €25,00 om deze gratis bezorgd te krijgen.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Bestellingen kunnen worden afgehaald, nadat u van ons een bevestiging met afhaalnummer hebt gekregen. Bestellingen tot 12:00 kunnen dezelfde dag nog worden afhaald. Bestellingen na 12 uur kunnen de volgende werkdag worden afgehaald. Afhalen kan op dinsdag t/m vrijdag van 10:00 - 17:00 en zaterdag van 10:00 - 13:00.
Bestellingen op zaterdag, zondag en maandag kunnen niet voor dinsdag worden gehaald. NOGMAALS, BESTELLINGEN KUNNEN ALLEEN WORDEN GEHAALD ALS U VAN ONS EEN AFHAALNUMMER HEEFT GEKREGEN

Is mijn pakketje al met de Post meegegaan?
Wij merken dat Postnl minimaal 3-5 werkdagen nodig heeft om pakketjes te bezorgen. Track en trace codes worden pas verstuurd als het pakket in de sortering komt. Daarom kan het langer duren voordat je via Postnl bericht krijgt over bezorging. 

Kunt u ook aangeven hoe laat mijn bestelling wordt geleverd?
Helaas beschikken wij niet over technologien om uitgebreide planningen te maken. Houdt er rekening mee bij het plaatsen van een bestelling dat deze normaal gesproken binnen 48 uur bezorgd wordt. Verwacht u niet thuis te zijn? Stuur dan een antwoord op de bevestiging van uw bestelling. U kunt dan ook aangeven of het op een bepaalde plek kan worden achter gelaten.

Kan ik met een cadeaubon betalen?
Op de website is het nog niet mogelijk om met een cadeaubon te betalen. Wil je in deze lock down graag iets bestellen en betalen met cadeaubon? Stuur dan je bestelling inclusief je adresgegevens en het bedrag van de cadeaubon naar info@verfijndveenendaal.nl en wij handelen het graag via die weg met je af.

Kan ik met een VVV-bon betalen?
Nee, zowel op de website als in onze winkel accepteren wij geen VVV-bonnen.

Kan ik een Verfijnd cadeaubon aanschaffen?
Jazeker! Stuur het bedrag dat je op de bon wil incl het bezorgadres naar info@verfijndveenendaal.nl. Cadeaubonnen in Veenendaal kunnen worden besteld naar ieder gewenst bedrag, zijn onbeperkt geldig en hoeven niet in 1x op. Cadeaubonnen zijn online niet te verzilveren. In coronatijd is het verstandig om via info@verfijndveenendaal.nl contact met ons op te nemen.